4.3.09

ROTTERDAM UNDERGROUND FLYER


Mijn expositie in de Dubbelde Palmboom loopt op zijn eind, dus het is tijd voor een feestje! Zaterdag 14 maart begin ik 's middags in het museum, ik ben er vanaf 14:00 uur. Kom gerust even langs, als het niet te druk is probeer ik iedereen rond te leiden die dat wil. Zoiets noem je een finissage.

Dan vertrek ik om 17:00 naar de EXIT, waar vanaf 21:00 het feest verder gaat. De bands heb ik met zorg uitgezocht, volgens mij is het een mooie dwarsdoorsnede van de Rotterdamse muziek geworden, en het zijn ook nog eens allemaal hele aardige mensen. Wat wil je nog meer: King Kong Klub, Rats on Rafts, Crappydog (solo, volgende maand met band), Stöma en Deformer. Daarna zullen de Face Tomorrow Dj's (Aart en Marc) tot de vroege uurtjes de boel aan de gang houden. De toegang is maar 5 euro.

Nog even een tussentijdse nieuwsflits: dj Plato Daan is toegevoegd aan de line-up, mijn naamgenoot zal de eerste helft van de avond de voetjes van de vloer houden.

Natuurlijk hoort er een flyer bij, het is een beetje een remix van de uitnodiging geworden.