16.6.09

WANTIJPOP & RAINBOWPARK 2009











Afgelopen weekend had ik een jubileumpje; voor het tiende jaar op rij heb ik foto's gemaakt bij Wantijpop en Rainbowpark in Dordrecht. Op zaterdag was het op een zonnig Wantijpop vooral voor de rockers, op de wisselvallige zondag werd er wereldmuziek geserveerd. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen vooral de zaterdag muzikaal te prefereren, de zondag is meer leuk voor rare instrumenten en vreemd publiek spotten.

De leukste bands had ik eigenlijk van te voren al aardig ingeschat. Dordt's eigen the Dead Letters gingen voor duizenden stadsgenoten echt helemaal los. Mede-Dordtenaren Bluefish waren al bezig toen The Death Letters nog leerden schrijven. Drie broers die ook nog eens heel goed zingen, wat een fijne band. De Fakkelbrigade was gewoon de degelijke hiphopshow die ik wel verwachtte van Opgezwolle en Typhoon.

Hierbij een topje van de ijsberg, als je echt even een tijd niks te doen hebt staat hier een slideshow met bijna alles wat ik gemaakt heb. De foto's zijn grotendeels in kleur, ook wel eens leuk voor de afwisseling.