2.5.09

HERMAN


Dat ik al jaren in het geniep muziek maak is één van de beter bewaarde geheimen in Rotterdam. Onder het pseudoniem dënial rolt er ongeveer drie keer per jaar een cd uit, en van de week was het weer zover. Het werkstuk heet HERMAN, is 11 nummers lang, op mijn "andere" Myspace kun je er 5 luisteren. Mocht dit in de smaak vallen, ik heb het ding hier geparkeerd ter gratis download.

Natuurlijk hoort er een hoes bij, het is nogal een bevlogen stukje knutselwerk geworden. Ergens onderin een kast kwam ik een doosje van een ZIP-schijf tegen (voor de jongere nerds onder ons; het in de vergetelheid geraakte opslagmedium tussen de diskette en cdrom in) dat ik in een nacht verbouwd heb tot hoes. Met behulp van o.a. kopiëerapparaat, scanner en printer, gekleurde vouwblaadjes, oordoppen, antwoordapparaatcassete, tiewraps en een foto van mijn achterneefje die zijn konijn showt.