1.5.09

LOW POINT DRAINS & FEMALE TROUBLE













Er zijn van die bands die ik jaren wil zien en steeds misloop om een bepaalde reden; Low Point Drains is daar een goed voorbeeld van. Met deze band is het zelfs zo erg dat we elkaar in Rusland volledig misgelopen zijn, omdat zij in Moskou waren en ik in St. Petersburg en omgekeerd.

het zat dus mee afgelopen woensdag, ze speelden in EXIT en ik was er zowaar bij. En bands die hun laatste nummer eindigen in de zaal tussen het publiek kunnen sowieso op mijn sympathie rekenen.

De hoofdact was het Italiaanse Female Troubles, wat ik eigenlijk een stuk minder spannend vond dan onze eigen LPD's. Wel een stelletje ijdeltuiten trouwens, het gebeurde regelmatig dat de bassist ineens mijn zoeker inschoof omdat hij ook op de foto wilde. Wat wel weer resulteerde in het licht homo-erotische plaatje hierboven.